Fandom

Cztery łapy

125stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cztery łapy to opowiadanie osadzone w Thornverse, które opisuje losy doktor Aliny po wydarzeniach z Heksalogii.

Opowiadanie ukazało się w 2015 w tomie opowiadań Ropuszki.

Streszczenie

Bjorn potrącił sarnę niedaleko Torunia, więc zadzwonił do doktor Aliny. Miał mieszane uczucia, bo nie chciał jej się narzucać. Weterynarka przyjęła sarenkę i wyraziła zainteresowanie wilkiem, ale sytuacja nie rozwinęła się do czasu, gdy Dora zadzwoniła do Bjorna z informacją o tym, że Alinie groziło niebezpieczeństwo.

Wilk dotarł niedaleko domu doktor Aliny i zrobił rozpoznanie na czterech łapach. Starał się trzymać poza zasięgiem wzroku weterynarki. Gdy w nocy kłusownicy podrzucili otrute mięso przeniósł je, w wilczej formie, po kawałku poza ogrodzenie. Alina odkryła go jednak i rozkazała mu wejść do domu mówiąc, że musza porozmawiać.

Bjorn przemienił się. Alinę przekonało zagrożenie dla jej psów, ale ustalili zasady - forma wilka i żadnego gryzienia. Wieczorem oglądali komedię romantyczną.

Bracia Jakubowscy strzelili ze śrutówki w okno Aliny. Weterynarka posprzątała, w końcu poszła spać. Zanim zdążyła wstać wilk zrobił jej śniadanie i zamówił szklarza, odprowadził ją także na przystanek. Kiedy jej nie było zrobił rozpoznanie i ugotował obiad.

Alina zaproponowała, by wieczór spędził na dwóch nogach. Kiedy weterynarka zasnęła wilk udał sieząłatwić problem Jakubowskich na zawsze - tak, jak w umowie - bez gryzienia. Po wszystkim wrócił i zasnął na kanapie.

Następnego dnia Alina wypytała go, czy już po wszystkim i wreszcie zgodziła się na randkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki