Fandom

Ernst

125stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ernst Szalony (Ernie) - magiczny, berserk władający magią Pani Północy.

Ernst z pierwszego małżeństwa (imię żony nieznane) ma syna Kosmę, a z drugiego małżeństwa z ludzką kobietą Lilianą, córkę Nikitę.

Ernst jest berserkiem, dysponującym magią Pani Północy. Jest szalony i okrutny. Napady szału związane z dziedzictwem berserka zdarzają się u niego się na co dzień, nie tylko podczas bitwy.

Pierwszy raz Ernst wspomniany został przez Dorę Wilk w Zwycięzca bierze wszystko gdy opowiada Mironowi i Joshui o tym jak odbiła z rąk Ernsta jego  córkę Nikitę, którą porwał i torturował.

Przeszłość

Pierwszą żonę, matkę Kosmy porzucił gdy mu się znudziła. Po odejściu nie ingerował w życie syna i jego matki. Druga żona Liliana odeszła od niego razem z córką. Wściekły  Ernst poszukiwał Liliany, żeby się na niej zemścić. Porwał Nikitę i torturował ją grożąc niewiernej żonie, że zabije ich córkę. Ernst odciął Nikicie najpierw włosy, potem małe palce u obu rąk i wysyłał je Lilianie. Dora Wilk wraz z grupą zwerbowanych przez siebie awanturników dostała się do kryjówki Ernsta i odbiła dziewczynę.

Losy w książkach

Złodziej Dusz: nie występuje

Bogowie muszą być szaleni: nie występuje

Zwycięzca bierze wszystko: Ernst jest wspomniany w opowieści Dory o tym w jakich okolicznościach Nikita złożyła jej przysięgę krwi.

Wszystko zostaje w rodzinie: nie występuje

Egzorcyzmy Dory Wilk: nie występuje

Na wojnie nie ma niewinnych: nie występuje

Ropuszki: nie występuje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki