Fandom

Iris

125stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Iris - demonica, młodsza siostra Ibrahima i Immani. Należy do demoniej rodziny królewskiej.

Wraz z bratem Ibrahimem przygotowała spisek mający na celu obalenie rządów Baala. Iris szczerze nienawidziła Karmazynowego Księcia za to co zrobił jej rodzinie, pragnęła odzyskać tron, który, jak uważała, należał się jej po śmierci siostry.

Iris to kobieta bardzo atrakcyjna, o wysportowanej sylwetce, nosi czarny warkocz sięgający poniżej pasa, ma też coś egzotycznego w urodzie.

Przeszłość 

Iris miała 6 lat gdy Baal przeprowadził pucz i zamkną jej rodzeństwo w pieczęciach. Przez milenia była uznawana za zmarłą, przez ten czas pielęgnując w sobie pragnienie zemsty i zbierając moc aby odnaleźć i przywrócić do życia swojego brata. W którymś momencie weszła w układ z Jezebel, która już wtedy miała koneksje w niebie. Razem uknuły plan, dzięki któremu Rafael został opętany, a Ibrahim przywrócony do życia.

Losy w książkach 

Złodziej dusz 

Nie występuje

Bogowie muszą być szaleni

Nie występuje

Zwycięzca bierze wszystko 

Nie występuje

Wszystko zostaje w rodzinie

 Nie występuje

Egzorcyzmy Dory Wilk

Po raz pierwszy Dora widzi ją gdy wraz z Baalem i jego demonami przypuszczają atak na kryjówkę Ibrahima. Zostaje pojmana przez Asa, a potem przesłuchana w rezydencji Baala. Okazuje się, że to ona przywróciła do życia Ibrahima i zaplanowała wraz z bratem cały spisek przeciwko Księciu Demonów. To ona i Ibrahim stali również za zniknięciami demonów z urodzenia, które zamykali w pieczęciach.

Na wojnie nie ma niewinnych

 Nie występuje

Ropuszki

Nie występuje.

Ciekawostki

  • W demoniej rodzinie królewskiej musiał panować matriarchat, gdyż po obaleniu Immani Iris była przekonana, że to do niej należy tron, pomimo, że był jeszcze starszy od niej Ibrahim. Jako że rodzeństwo działało w dobrej komitywie, należny sądzić, że Ibrahim respektował roszczenia Iris do tronu.
  • Aparycją przywodziła Dorze na myśl Larę Croft.
  • Prawdopodobnie była demonem gniewu
  • Należy podejrzewać, że to Iris stała za zamachem Hel i Izydy na Baala.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki