Fandom

Jezebel

125stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jezebel, podawała także imię Izabela. Niegdyś kapłanka Baala, następnie objęta amnestią gdy pomogła niebieskim, demoniczna kochanka Rafaela.

Ma poniżej 160 wzrostu, olśniewającą figurę, długie i gęste, ciemne włosy, brzoskwiniową karnację i pełne usta.

Jako kapłanka Baala jest nieśmiertelna, zaś demon w niej zawarty daje jej dodatkowe moce. Potrafi wszczepiać uroki pożądania. Potrafi też zauroczyć mężczyzn. Bije od niej magnetyzm. Jest opętana żądzą zemsty i nie wie co to miłość.

Wzmianki

W Bogowie muszą być szaleni Jezebel jako Izabela usiłuje dotknąć Dorę pod pretekstem dania jej zlecenia, ale wiedźma widzi, że coś jest nie tak. Ostrzega Joshuę i Mirona - słusznie, bo Jezebel włamuje się do mieszkania Dory i zostawia pułapkę na Joshuę.

Okazuje się, iż Jezebel zniszczyła rodzinę Gabriela, Joshui i Mirona, ponieważ wszczepiła ojcu Mirona, Ariemu, urok, który sprawił, że Sara, córka Rafaela przespała się z nim, zdradzając syna Gabriela - Aarona. Rafael zabił Ariego, który wyzwał go na pojedynek (jako formę samobójstwa) i zabił Sarę. Dojście do Joshui miało być następnym krokiem w realizacji planu zemsty. Jezebel chciała zniszczyć całą rodzinę Aarona za to, że pozostając wiernym swej żonie Sarze odrzucił jej względy.

Dora skonfrontowała się z Jezebel gdy ta czekała na nią, diabła i anioła w ich mieszkaniu, związała jej demona pieczęcią i zabiła poprzez złożenie w ofierze za pomocą rytualnego noża Baala. W wyniku wydarzeń tamtej nocy między Dorą, Mironem i Joshuą zawiązał się Triumwirat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki