FANDOM

Jezebel, podawała także imię Izabela. Niegdyś kapłanka Baala, następnie objęta amnestią gdy pomogła niebieskim, demoniczna kochanka Rafaela.

Ma poniżej 160 wzrostu, olśniewającą figurę, długie i gęste, ciemne włosy, brzoskwiniową karnację i pełne usta.

Jako kapłanka Baala jest nieśmiertelna, zaś demon w niej zawarty daje jej dodatkowe moce. Potrafi wszczepiać uroki pożądania. Potrafi też zauroczyć mężczyzn. Bije od niej magnetyzm. Jest opętana żądzą zemsty i nie wie co to miłość.

Wzmianki

W Bogowie muszą być szaleni Jezebel jako Izabela usiłuje dotknąć Dorę pod pretekstem dania jej zlecenia, ale wiedźma widzi, że coś jest nie tak. Ostrzega Joshuę i Mirona - słusznie, bo Jezebel włamuje się do mieszkania Dory i zostawia pułapkę na Joshuę.

Okazuje się, iż Jezebel zniszczyła rodzinę Gabriela, Joshui i Mirona, ponieważ wszczepiła ojcu Mirona, Ariemu, urok, który sprawił, że Sara, córka Rafaela przespała się z nim, zdradzając syna Gabriela - Aarona. Rafael zabił Ariego, który wyzwał go na pojedynek (jako formę samobójstwa) i zabił Sarę. Dojście do Joshui miało być następnym krokiem w realizacji planu zemsty. Jezebel chciała zniszczyć całą rodzinę Aarona za to, że pozostając wiernym swej żonie Sarze odrzucił jej względy.

Dora skonfrontowała się z Jezebel gdy ta czekała na nią, diabła i anioła w ich mieszkaniu, związała jej demona pieczęcią i zabiła poprzez złożenie w ofierze za pomocą rytualnego noża Baala. W wyniku wydarzeń tamtej nocy między Dorą, Mironem i Joshuą zawiązał się Triumwirat.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki