FANDOM

Liliana - człowiek; przywódczyni polskiego oddziału Zakonu Cieni.

Liliana jest byłą żoną Ernsta i matką Nikity. Została ona obdarzona nieśmiertelnością przez nordyckiego boga Freira. Liliana jest nieustępliwa i zdecydowana.

Pierwszy raz wspomniana przez Dorę Wilk w Zwycięzca bierze wszystko gdy opowiadała Mironowi i Joshui o Nikicie, swojej przyjaciółce z czasów magicznego szkolenia.

Przeszłość

Liliana wyszła za mąż za Ernsta. Na prośbę męża została ona obdarzona nieśmiertelnością przez Freira. Z ich związku narodziła się córka, Nikita. Ernst ze względu na charakter oraz swoje dziedzictwo był nieprzewidywalny i szalony, więc po pewnym czasie Liliana odeszła od niego zabierając ze sobą małą córkę. Ukrywała się przed mężem, który poprzysiągł na niej zemstę za ucieczkę. Liliana znalazła potężnych popleczników, zmieniła tożsamość i schowała między ludźmi. Ernst odnalazł je po kilku latach i porwał Nikitę. Okaleczał dziewczynę wysyłając Lilianie włosy i palce ich córki grożąc, że ją zabije jeśli nie wrócą do niego. Liliana nie zdecydowała się na powrót do męża ani na ratowanie Nikity.

Losy w książkach

Złodziej Dusz: nie występuje

Bogowie muszą być szaleni: nie występuje

Zwycięzca bierze wszystko: Pojawia się w opowieści Dory o tym w jakich okolicznościach Nikita złożyła jej przysięgę krwi.

Wszystko zostaje w rodzinie: nie występuje

Egzorcyzmy Dory Wilk: nie występuje

Na wojnie nie ma niewinnych: nie występuje

Ropuszki: nie występuje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki