Fandom

Miłość za grobową deskę

125stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Miłość za grobową deskę to opowiadanie osadzone w Thornverse, które opisuje perypetie Katii, przyjaciółki Dory, którą wiedźma musi wyciągnąć z kłopotów romantycznej natury.

Po raz pierwszy pojawiło się w Farenheicie w maju 2012 roku.

W 2015 ukazało się w druku jako część tomu opowiadań Ropuszki.

Streszczenie

Dora martwiła się o swą przyjaciółkę, nekromantkę Katię, która nie odzywała się do niej od jedenastu dni. Gdy podzieliła się swoimi zmartwieniami z Leonem w Szatańskim Pierwiosnku czart miał wątpliwości, ale wiedźma przekonała go. Poprosiła, by pomógł jej przemówić do rozsądku właścicielowi Żądzy, Rezowi.

Charyzma czarta i informacja, że Dora jest jego vantią spowodował, że demon od razu opowiedział o Katii. Jedna z jego kelnerek miała problem z obsługiwaniem randkujących, gdyż patron nekromantki miał mocną aurę śmierci. Po informacjach i akcencie Dora doszła do wniosku że ma do czynienia z bóstwem śmierci, a dokładniej Anubisem.

Za radą Katarzyny udała się po pomoc do Hathor. Bogini nie chciała pomóc Dorze, pozostawiając ją na swym podwórku aż się znudzi, ale towarzystwa wiedźmie dotrzymała krowa bogini - Moo. Kiedy przyszedł czas na konfrontację z Hathor to właśnie sympatia Moo przekonała ją do pomocy. Egipska bogini pod postacią pin-upowej dziewczyny wzięła Dorę do katakumb, gdzie spotkały Katię.

Dora poinformowała nekromantkę o tym, że jej wybranek ma w zwyczaju mumifikować swoje oblubienice. Gdy Anubis wraca Katia zmusiła go, by powiedział jej prawdę, a następnie zrobiła mu iście piekielną scenę. Zapytana o ofiary Hathor odpowiedziała Dorze i Katii, że widok pokonanego Anubisa wystarczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki