FANDOM

Nie oceniaj kota po rozmiarze albo Najgorsza randka w historii to opowiadanie osadzone w Thornverse, które opisuje historię tego, jak poznali się Eryk i Szelma. Osadzone jest przed wydarzeniami ze Wszystko zostaje w rodzinie.

Po raz pierwszy pojawiło się w formie e-booka przez Gavran 25 grudnia 2013.

W 2015 ukazało się w druku jako część tomu opowiadań Ropuszki.

Streszczenie

Szelma poznała Eryka w barze z mieszaną klientelą. Próbował wpić się w jej szyję, ale kotka zaskoczyła go, gdyż nie tylko nie uległa jego urokowi, ale też była przygotowana na każdą ewentualność. Kiedy jednak do baru weszli jej przybrani bracia - Rocky i inne wilki Olafa - powiedziała im, że jest na randce.

Wraz z Erykiem udali się na brzeg morza. Wampir czerpał dużą przyjemność z denerwowania dziewczyny, zwłaszcza, że robiła wtedy oddechy jak ktoś po terapii panowania nad gniewem. Usiedli nad morzem i zaczęli o tym rozmawiać, Eryk wyjawił Szelmie, że dogasa.

Kiedy zaczął pływać Szelma zdenerwowała się, jak większość kotów nie lubiąc wody. W końcu Eryk zawrócił do brzegu, ale wtedy złapał go wąż morski. Wampir starał się oswobodzić, a Szelma skoczyła mu na ratunek. Kiedy wąż poczuł cieplejszą ofiarę zmienił punkt zainteresowania. Eryk pogryzł węża starając się pomóc kotce, która jednak świetnie poradziła sobie sama. Popłynęli do brzegu. Szelma wymogła a wampirze, że zaprosi ją na kolejną randkę i pożegnała go pocałunkiem.

Eryk wrócił do Trumny i zamienił kilka słów z Kadenem, ale czuł się bardzo źle. Poszedł spać, ale zatrucie dawało o sobie znać. Następnego wieczora przybyła do niego Szelma. Kaden próbował ją zatrzymać, ale podrapała go. Na szczęście wkroczył Joachim i zabrał ją do Eryka. Kiedy dała mu do wypicia lekarstwo od Darni wampir zasnął spokojniej. Dwa wampiry z gniazda Gajusza, Adrian i Patryk, chciały zaatakować kotkę, ale obroniła się,mówiąc im przy okazji, że Eryk już nie dogasa. Joachim odesłał chłopaków do Kadena.

Szelma rozpoznała w Joachimie jednego z wampirów Dory. Kiedy zapytał ją dlaczego Eryk nie dogasa kotka odparła, że za dużo jest jej winien.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki