Fandom

Sebastian

125stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sebastian to zmienokształtny wilk, który zaczynał jako najemnik a obecnie jest jednym z członków watahy Olafa i Dory.

Jest szczupły, ciemnowłosy. Ma bursztynowe oczy. Ma 21 lat. W postaci wilka ma burą sierść.

Jego matka została wyrzucona ze stada za obrażenie samicy alfa. Nawet po jej śmierci nie mógł do niego wrócić, a zatem od 13 roku życia był wilkiem bez stada. Już jako 21-latek dołączył do Nikity, kiedy szła na feralną misję. Zdominowany przez Dorę na jej życzenie dołączył do lukoi Trójprzymierza.

Losy w Książkach

Zwycięzca bierze wszystko

Sebastian jest jednym z najemników Nikity, która przyjmuje zlecenie na anioły Dory. Zostaje zdominowany przez Dorę a następnie pomaga jej odbić dzieciaki z ośrodka Rafaela.

Wszystko zostaje w rodzinie

Mimo że submisywny, Sebastian wymyka się spod dominacji watahy suk wewnątrz stada i zostaje prawie skatowany na śmierć i porzucony w uliczce, w której wilczyce zaatakowały Dorę. Wiedźma przyjmuje na siebie obowiązki Alfy i obiecuje zrobić porządek w stadzie, dopiero wtedy jest w stanie wymusić przemianę na wilczku. Poranionego wilka odsyła do Sanktuarium w Sopocie pod opiekę Jemioły. Następnego dnia szczeniak zmienia się w ludzką formę by przekazać Dorze kluczowe informacje, chociaż może go to kosztować kalectwo. Nie bez znaczenia był także fakt, że miał się ku sobie z inną wilczycą ze stada - Jolą. Gdy Dora rozprawia się z wilczycami Sebastian jest żywym dowodem ich zamachu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki