Fandom

Vlad

125stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu Jeśli możesz, rozbuduj go.

Vlad lub Władysław Wrzosowski, magiczny, ok 180 wzrostu, chudy, zgarbiony, krótkie, ciemne włosy z wąsem jak Tom Selleck, 52 lata. Pracował jako parkingowy na parkingu przy komendzie w której służyła Dora.

Mieszkał na Rudackiej 45. Prowadzi ciemnozielony samochód (Toyotę) o rejestracji CT 1993 i Renault Kangoo.

3 lata przed wydarzeniami Złodzieja Dusz zmarła jego matka. Dwadzieścia lat przed wydarzeniami ze Złodzieja Dusz, pod innym nazwiskiem, za stalking i próby omotania magią młodej wiedźmy stanął przed Rada Starszyzny Trójprzymierza i odebrano mu moc redukując go do poziomu początkującego maga.

Wzmianki

W Złodzieju dusz porywa istoty nadnaturalne i drenuje ich moce z pomocą Victora. Po śledztwie Dora trafia do jego mieszkania i korzysta z jego nieobecności by sprawdzić zawartość jego domu, on jednak wraca i łapie Dorę. Miał na jej punkcie obsesję i starał się, by zwróciła na niego uwagę, miał także plan wydrenować magię z wszelkich dostępnych źródeł nadnaturalnych. Gdy Katarzyna z pomocą runy Durisaz przybyła na ratunek Dorze została przez niego powalona i prawie wydrenowana. Dora pokonałą go dzięki interwencji Joshui, swojego Anioła Stróża, która była możliwa, ponieważ zarówno ona jak i Vlad zostali ochrzczeni. Z tego też względu po śmierci nie trafił do Zaświatów ale do Piekła. 

Ofiary

  • Katarzyna (Naczelniczka Starszyzny Thornu) 
  • Katia (nekromantka) 
  • Jemioła (uzdrowicielka z Trójprzymierza) 
  • Pięść (wilk z Gdyni) 
  • Manny (wilk z Gdyni) 
  • Rocky (wilk z Gdyni) 
  • Marianna (Wiedźma płodności) 
  • Joachim (wampir z gniazda Gajusza) 
  • Wawrzyniec (wampir z gniazda Gajusza) 
  • Jędrzej, (wilk ze stada Brunona) 
  • Sonia, mała viccanka z Thornu 
  • Jola (strzyga) - nie żyje 
  • Kamila (wiedźma z Sopotu) - nie żyje 
  • Szczepan (viccanin, który został czarownikiem) - nie żyje 
  • Bola (szyszymora) - nie żyje 

,  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki