Fandom

Zaklęcie iluzji

125stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zaklęcie iluzji tworzy obrazy, które oszukują wszystkie zmysły.

Składniki zaklęcia: krąg wypisany ołowianym pręcikiem z symbolami, cynamon, korzeń kolendry, propolis, stary bursztyn, kora dębu - na miseczce. Zawartość kropi się dokładnie sześcioma kroplami olejku lawendowego, wymawia zaklęcie i podpala zawartość miseczki. Powstaje wąska strużka dymu, błękitnawo żółta, która po uaktywnieniu tworzy iluzję.

We Wszystko zostaje w rodzinie Dora mówi, że zaklęcie iluzji trzeba wykonać na koniec kursu dla magicznych. Jest to dość standardowe zaklęcie, acz wiedźma zwraca uwagę na niebezpieczeństwa - jeśli doda się zbyt wiele olejku lawendowego to osoby, które będą wystawione na działanie iluzji mogą pomrzeć ze strachu, uaktywnianie dymu także może być niebezpieczne.

Trwa 12 godzin lub nieco dłużej.

U Dory tkanie zaklęcia iluzji korzysta z mocy magii miłości.

Występowanie w książkach

We Wszystko zostaje w rodzinie Dora wykorzystuje zaklęcie iluzji by uświadomić Albinowi swoją moc. Za pierwszym razem robi ruchomą iluzję chmary motyli w jego oszukanej kryjówce, zaś za drugim otacza jego trumnę pięknymi różami, z których jedną zrywa i obrywa z niej płatki - co sugeruje, że dobrze zrobiona iluzja jest materialna i można na nią oddziaływać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki