FANDOM

Zakon Cieni - Elitarna organizacja zrzeszająca najemników i płatnych zabójców. Jej członkowie zwyczajowo zwani są "Cieniami". 

Zakon Cieni powołany został w XII wieku przez Watykan, a jego zadaniem było wyszukiwanie i zabijanie istot magicznych, które, jeśli zostałyby odkryte przez ludzi, mogły zaszkodzić reputacji Kościoła. Stanowił on uzupełnienie dla Inkwizycji, która zajmowała się widowiskowymi śledztwami i egzekucjami wiedźm. Istnienie organizacji było utrzymywane w tajemnicy przed światem, tak jak istoty, które zwalczał. Zakon działał w tej formie do czasu rozejmu międzysystemowego. Po rozejmie, ze względu na zaprzestanie walk pomiędzy magicznymi i niebieskimi przekształcił się w organizację specjalizującą się w zabójstwach na zlecenie, ochronie i szpiegostwie.

Cienie to doskonale wyszkoleni wojownicy, nie tylko silni, ale także wytrenowani do różnych technik walki i posługiwania się różnorodną bronią. Działają zarówno w grupach (Wieczne Pióro) jak i w pojedynkę (Zwycięzca bierze wszystko).

Polskim oddziałem Zakonem kieruje Liliana.

Znani członkowie Zakonu Cieni:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki